Wednesday, October 31, 2007

GALICIA NO AZUL DO ATLÂNTICO!...

Fui desafiada há dias pelo Amigo O' Fartura, do blogue [Singradura da Relinga], para a organização de uma iniciativa inédita na História e no Mundo, em conjunto com outros Blogueiros e Blogueiras Galegos e Portugueses de Cultura Mariñeira !!!Estamos neste momento a finalizar o Regulamento desta iniciativa peregrina e única, tendo em vista divulgar a Cultura Marítima e a Amizade que nos une e que nos juntou na blogosfera!!!... Como refere O'Fartura, «os ingredientes desta acción cultural na rede desde os nosos blogs son o aprecio ao patrimonio marítimo como parte sustantiva dun concepto amplio, libros e librarías, participación activa nos blogs de Cultura Mariñeria a través da realización de comentarios ás nosas entradas, a rede como veículo de transmisión de afectividade entre paises veciños e mesmo irmáns como son Portugal e Galiza, o debate democrático desde o respeto mutuo entre todos os que promovemos o Sorteo CM da Amizade Galego-Portuguesa. Apoiándonos no correo electrónico estamos a deliberar con todos estes ingredientes e da aportación de todas e todas sairá unha iniciativa cultural que agardamos teña boa acollida (...) O mundo é inesperado e a creatividade das persoas desde logo non entende de fronteiras». MANTENHAM-SE, POIS, MUITO ATENTOS...

3 comments:

o dificil said...

democratico???...cá a minha mãe e o meu pai pa me terem não fizeram uma eleição...eu cá não fui a votos...tászaver...foi doutra maneira...tászaver...foi do género...tászaver...gandas malandros...é do cammandro a ideia...foi comó meu pai e a minha mãe..foi um ganda t...que lhes deu...tászaver...democrático!!!ganda ideia...vou ali do taciturno trabalhar pa isto...ganda ideia...democrático!!!????

pereira de oliveira said...

DE FACTO UMA INOVAÇÃO!!!!BOA SAILOR GIRL!!!!EXCELENTE!!!!!

O´Fartura said...

Sailor:
Estamos en marcha. Estamos todos e todas no mesmo barco. Puxémonos dacordo para impulsar unha iniciativa conxunta. A amizade luso-galega é un camiño, e camiñante non hai camiño, faise o camiño ao andar.
Unha aperta.
P.D.: hoxe vou a facer unha entrada no blog adiantando algúns aspectos da iniciativa, sen contalo todo por eso de manter a curiosidade.