Thursday, January 10, 2008

SÁBADO - SORTEIO DOS LIVROS EM GALEGO!!!

O sorteo dos libros en Língua Galega polos bloguistas que participaran nos blogues Portugueses realízase o Sábado, dia 12 de Xaneiro ás dúas da tarde actuando de man inocente o libreiro, na Libraría Sisargas, de Roberto Castro (en Rúa Curros Enriquez, 9 15002, A Coruña, Galiza - Telefone: +34(0)981200082 - Correio Electrónico: libreriasisargas@gmail.com), sendo seguido dunha comida de celebración nun Mesón perto da libraría. Os libros son sorteados entre os bloguistas que participaran nos blogues Portugueses.
b) Listado de Lectores do BLOGUE DOS NAVIOS & DO MAR que teñen un boleto para o sorteo (cada nome 1 boleto): lino Hugo O´Fartura Sailor Girl Joao Quaresma PauloMestre Luís Filipe Jardim caniche vagabundo Farinha CAP CRÉUS besbe Malheiro do Vale Eugénio Klatuu o embuçado Jimmy The Sailor mch c) Listado de Lectores da bitácora VENTOSGA – MAR ADENTRO que teñen un boleto para o sorteo (cada nome 1 boleto): Médico de bordo Marieke O´Fartura Hugo homesdepedra Sailor Girl LUIS MIGUEL CORREIA garina do mar BLUE MOON I Julio Quirino CELTA MORGANA Laurus nobilis João Manuel Rodrigues Swt Eugénio A VER NAVIOS d) Boletos Suplementarios, decorrentes do estatuto de Apoiante do Sorteo Cultura Mariñeira (sete boletos por cada nome): O Blogue do JC Página do Médico de Bordo Sesimbra Velas do Tejo Vidas do Picato & Seu Skipper e) Notas finais:
Os sete boletos suplementarios dos bloguistas que se expresan en portugués son incluídos na presente lista. Os sete boletos suplementarios dos bloguistas que se expresan en calquer língua oficial do Estado Español son incluídos na lista do sorteo na Livraría Orfeu. Na ausencia de reclamación dos prémios nos 15 días subseguintes ao Sorteo, os libros serán atribuídos en Pasatempo conxunto a desenvolver polos mesmos promotores do presente Sorteo.
Boa Sorte!!

6 comments:

LUIS MIGUEL CORREIA said...

Vou torcer para que a Sailor Girl receba o livro mais bonito...

O´Fartura said...

Xenial Sailor Girl.
O sorteo avanza adecuadamente.
Un abraço amiga.

Sailor Girl said...

Obrigada, Amigos!...

jc said...

Obrigado e boa sorte a todos.

oliverfer said...

Ouvi hoje nas noticias, uma coisa que me deixou triste. Infelizmente vamos ter mais uma ponte no tejo, do Barreiro para Chelas, para nos dificultar, ou mesmo acabar com a navegação dos nossos barcos.Será que os nossos governantes não tem o bocadinho de sensibilidade, pelo pouco de bom que temos. Ou será que são mesmo estúpidos. desculpem este desabafo, mas isto revolta-me.

pereira de oliveira said...

um dia mas este ano a Marinha do Tejo e a da Galiza se não fizermos uma homenagem à séria à Sailor Girl por razões que não caberiam bum livro não temos razão de existir. Ela para esta Amizade e para tudo o mais é assim como o Sol...se não existisse o resto não havia!URRAH!PELA SAILOR GIRL