«Please take me to my favourite local corner shop»
(Photo taken today by Sailor Girl)
- Excuse me, Sir, could you take me to my favourite local corner shop?
- And where is that?
- Ok, Jump right in! We'll take only a few hours.
- Thank you, Sir!
Atlantic Blue. A blog with the scent of the sea breeze and the freshness of the Atlantic Ocean. A place where Dreams are linked to reality, where Happiness is formed like the waves on the Sea, according to the tides and the Moon... ATLÂNTICO AZUL, ONDE O MAR É MAIS LUSITANO. Um blogue com o cheiro da maresia e a frescura do Atlântico. Um espaço em que o sonho se funde com a realidade, em que a Felicidade se forma como as ondas do Oceano. Ao sabor das marés e da Lua.
Posted by
Raquel Sabino Pereira
Labels: Blue Skies, Stop making sense
![]() |
6 comments:
Aren't you just the sweetest, SAILOR GIRL!!
You know, I love helicopters ... I've gone up in a few, but never landed in one!! LOL
Saltaste?
Amiga, venho convidar-te para aderires ao blogue Nova Águia http://novaaguia.blogspot.com/ - muita falta nos faz alguém que falasse do Mar como só tu sabes!
Beijinho.
George Townboy: What a coincidence! I didn’t know you love helicopters!!
So, You've gone up in a few, but never landed in one… That means that you normally JUMP from them, just like a dear friend of mine. You should jump from a helicopter to take aerial photos of your Gator!!! LOOL!!
Gata Verde: Não! LOL! Ia ontem a voar mesmo por cima de mim!!
Klatuu o embuçado: Obrigada pelo convite! Vou tentar ter tempo para aderir! Falaremos!
Adere! Já convidei o «Nitrox», um ex-comando que mergulha e fotografa - precisamos de Mar na Nova Águia! :)
BRASIL, POR PÊRO VAZ DE CAMINHA - meu, em nome do «cabeludo do mal»... ;)
Houve pra lá um equívoco maluco e dediquei uma sátira ao Reitor da Universidade Piaget de Cabo Verde... eu por vezes também, enfim... o que vale é que o homem levou a coisa na desportiva!
Post a Comment